متری ۲۰،۰۰۰ تومان
۰۹۱۹۷۲۹۵۳۸۲
پیام در واتسپ

بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

امروزه دیگر اکثر کشورهای جهان سوم از رنگهای شیمیایی برای طراحی منزل استفاده نمیکنند زیرا استفاده از رنگهای شیمیایی برای کسانی که در آن محیط زندگی یا کار میکنند بسیار مضر است این را هم بدانید که در جوامع پیشرفته دنیا رنگهای شیمیایی کاملا منسوخ شده است.

بلکا یا رومالین با استفاده از الیاف طبیعی ، سلولوزی توانسته است نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کند ، بلکا یا رومالین هیچ بویی نداشته و برای آماده سازی آن کافیست با مقداری آب مخلوط شود وبلکا را به صورت خمیر درآورد.

بلکا یا رومالین

آیا بلکا یا رومالین قابل شستشو است

در پاسخ این سوال باید بگوییم مانند رنگهای روغنی نمیتوانید بلکا را بشویید اما اگر دیوار یا سقف منزلتان کثیف شد میتوانید از یک تکه ابر و مقداری شامپو فرش استفاده کنید تا لک ها و کثیفی ها را از بین ببرید.

آیا بلکا یا رومالین دارای بو میباشد

در فرایند ساخت بلکا هیچ مواد نفتی و شیمیایی به کار نمیرود به همین دلیل بلکا یا رومالین هیچ حساسیت و بویی ایجاد نمیکند و شما نیازی به تخلیه محل مورد نظر ندارید.

قیمت و سرعت بلکا

قیمت بلکا یا رومالین با محاسبه مساحت دیوار های منزل شما به دست می آید و اگر از یک نصاب ماهر کمک بگیرید روزانه میتوانید تا 70 متر مربع را اجرا کنید سرعت نصب بلکا باعث شده که اکثر مخاطبین به این محصول علاقه بیشتری نشان میدهند.

رنگ ها و طرح های بلکا یا رومالین

بلکا یا رومالین به دلیل پوشاندن کامل سطوح دیوار ها وسقف به عنوان نوعی عایق حرارتی و صوتی هم به کار میرود و چون مستقیما بر روی دیوار قرار میگیرد میتواند مقاومت قابل توجهی هم در برابر ضربه داشته باشد.

شما در نصب بلکا دستتان باز است میتوانید از هر رنگی که با دکوراسیون شما هماهنگ است استفاده کنید یا با رنگهای مختلف میتوانید طراحی خاصی برای دیوارهای منزل خود استفاده کنید.

شرکت ایران رومالین با 15 سال سابقه در تولید ، نصب و فروش بلکا در سراسر ایران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.

آخرین مقالات
آموزش پتینه کاری

آموزش پتینه کاری

پودر بلکا را داخل ظرف بریزید و سه برابر آن آب اضافه کنید. 1400/02/27 | 03:13
بلکا چیست؟

بلکا چیست؟

بلکا محصولی است که با جدیدترین تکنیک ها و با هدف مهم حفاظت از محیط زیست طراحی و تولید شده است، بنابراین می توان گفت بلکا از بالاترین سطح ایمنی برای محیط زیست و فرزندان ما برخوردار است. 1399/11/26 | 12:59
چرا بلکا

چرا بلکا

ویژگی های منحصر به فرد بلکا آن را به پوششی ایده آل برای دیوارها و سقف تبدیل نموده و همچنین برای هر نوع سلیقه و سبک طراحی مانند مینیمالیسم ، مدرنیسم ، پست مدرنیسم و ​​کلاسیک مناسب کرده است. 1399/10/27 | 11:25
انتخاب بهترین طرح و رنگ بلکا

انتخاب بهترین طرح و رنگ بلکا

همواره انتخاب رنگ برای محیط اتاق ها و آشپزخانه مساله ی پیچیده ای بوده است ، بلکا با توجه به رنگ بندی های متنوعی که دارد این کار را آسان نموده است . 1399/03/18 | 03:51
مزایا و معایب بلکا

مزایا و معایب بلکا

محدوده رنگهایی که در انتخاب شماهستند نامحدود و با رنگهای اصلی و طبیعی بلکا کامل می شوند. بنابراین می توانید با تنوع رنگی و تنوع در ساختاری (صاف، بافت دار و تزئینی) که در اختیار دارید، طراحی بی نظیری را برای منزلتان خلق کنید. 1399/02/22 | 09:51
بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

بلکا یا رومالین با استفاده از الیاف طبیعی ، سلولوزی توانسته است نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کند ، بلکا یا رومالین هیچ بویی نداشته و برای آماده سازی آن کافیست با مقداری آب مخلوط شود وبلکا را به صورت خمیر درآورد. 1398/10/17 | 03:04

ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود