متری ۲۰،۰۰۰ تومان
۰۹۱۹۷۲۹۵۳۸۲
پیام در واتسپ

بلکا چیست؟

بلکا چیست؟

طراحان، معماران و کاربران نهایی هنگام محقق شدن پروژه های خود با استفاده از محصولات بلکا و به دلیل مزیت های بسیاری که انتخاب بلکا به عنوان دیوار پوش در اختیار آنها قرار می دهد، احساس رضایت خود را با ما در میان می گذارند. اشتیاق افراد برای ایجاد فضاهایی که سبک و شخصیت آنها را منعکس می کند، همراه با دامنه محصولات نوآورانه در اجرای پروژه های تجاری و مسکونی ارتباط فوق العاده ای را با محیط اطراف و دکوراسیون داخلی، برقرار می نماید.

بلکا محصولی است که با جدیدترین تکنیک ها و دانش روز دنیا و با هدف مهم حفاظت از محیط زیست طراحی و تولید شده است. محصولات بلکا طی سالها تحقیق و سرمایه گذاری بی وقفه و با هدف جایگزینی رنگها و کاغذ دیواری ها، که برای انسان و محیط زیست مضر هستند (و همچنین تولید گازهای گلخانه ای مضر) تولید شده اند.

بلکا به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را جایگزین طبیعی برای رنگهای مضر و کاغذ دیواری ها دانست. این ماده از سلولز طبیعی، رنگهای طبیعی و مواد معدنی ساخته شده است که فاقد هرگونه گاز سمی VOC و همچنین فلزات سنگین است. بنابراین می توان گفت بلکا از بالاترین سطح ایمنی برای محیط زیست و فرزندان ما برخوردار است و محیطی سالم برای شادی و نشاط فراهم می کند.

 

مواد تشکیل دهنده رنگ بلکا

همانطور که بیان شد بلکا ساخته شده از الیاف طبیعی و رزین سلولزی می باشد که با انواعی از افزودنی های تزئینی و آب بسته به ساختار بلکا و نوع طراحی (طرح نرم، دانه دار و رشته دار) ساخته می شود. در گذشته برای جلوگیری از ورود هوا به داخل محیط از عایق های شکل گرفته با کاه، سبوس برنج و ... که به صورت دست ساز استفاده می شدند، مواد را به صورت لایه ای روی درب ها می مالیدند تا بتوانند از آن به عنوان عایقی در برابر سرما استفاده کنند.
بعدها همین روش به شکل صنعتی تر مورد استفاده قرار گرفت، و با کمک مواد اولیه ی سلولزی ، با تنوع بسیار زیاد به صورت یک پوشش شناخته شده تبدیل شد که در تمام دنیا کاربرد دارد.

ساختار پوششی بلکا

این نوع پوشش از الیاف پنبه ای، مواد معدنی، افزودنی های خمیری شکل که بر روی سطح کار اجرا می شود، ساخته شده است. بلکا دارای پوششی با خواص بسیار بوده است که می توانید مزایای بی شمار آن را از قبیل وجود تنوع بالا در طرح و رنگ، مقاومت در برابر حرارت، عایق مناسب برای ورود آب و هوا و ... برشمارید.

بر اساس نکاتی که تا به اینجا مطرح شد می توان بلکا را به عنوان زیباترین و بهترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری نام برد. این روکش کاملا طبیعی با پوشش پنبه ای مناسب برای استفاده تمام سطوح کاربردی می باشد. و نیازی به یکدست کردن سطح دیوار، قبل از اجرای بلکا ندارد. به عنوان مثال می توان بلکا را بر روی سطح آجری، دیوارهای گچی، دیوارهای رنگی، روکش سرامیک، شیشه، کاغذ دیواری، سیمان و پوشش روی سطوح چوبی به خوبی پیاده کرد و قابل اجرا می باشد.

 

چرا بلکا بر روی تمام سطوح قابل اجرا می باشد؟

بلکا به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری (الیاف سلولزی) تمام منافذ زیر سطح را پر می کند. این بدان معنی است که نیازی به هیچ گونه آمادگی سطح قبل از اجرای بلکا نیست. همچنین جالب است بدانید مقاومت بلکا در برابر ضربه و ایجاد ترک ، آن را به یک محصول ویژه و کاربردی در میان سایر پوشش های دیوار داخلی تبدیل کرده است. حتی می توانید از بلکا برای پنهان کردن معایب سطحی و ناهمواری ها، سوراخ ها، شکاف ها، ترک ها استفاده کنید. فقط کافی است مقداری از بلکا را روی دیوار مورد نظرتان بزنید.

نصب بلکا در سریع ترین زمان ممکن

کار با بلکا برای عموم افراد بسیار راحت و حتی لذت بخش است زیرا بلکا در هنگام استفاده، قبل و بعد از استفاده عاری از هرگونه گرد و غبار، بو یا عوامل آزار دهنده است. بنابراین می توانید هر زمانی که تصمیم گرفتید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید بدون دردسر در جابه جایی وسایل، این تغییر رادر سریع ترین زمان ممکن ایجاد نمایید.

همچنین می توان بلکا را به سرعت بر روی دیوار نصب کرد و با شکل ها و طرح های شگفت انگیز، محیط زندگی را متناسب با هر نوع سلیقه ای در کمترین زمان تغییر داد. علاوه بر این، برای همه مکانها مانند ساختمانهای مسکونی، تجاری، ورزشی، مذهبی یا نمایشگاهها و ... مناسب است. بلکا می تواند به راحتی از نظر احساسی با ما ارتباط برقرار کند و ما فقط در طی یک روز، تحولی کامل در خانه یا محیط کار خود پیدا خواهیم کرد.

آخرین مقالات
آموزش پتینه کاری

آموزش پتینه کاری

پودر بلکا را داخل ظرف بریزید و سه برابر آن آب اضافه کنید. 1400/02/27 | 03:13
بلکا چیست؟

بلکا چیست؟

بلکا محصولی است که با جدیدترین تکنیک ها و با هدف مهم حفاظت از محیط زیست طراحی و تولید شده است، بنابراین می توان گفت بلکا از بالاترین سطح ایمنی برای محیط زیست و فرزندان ما برخوردار است. 1399/11/26 | 12:59
چرا بلکا

چرا بلکا

ویژگی های منحصر به فرد بلکا آن را به پوششی ایده آل برای دیوارها و سقف تبدیل نموده و همچنین برای هر نوع سلیقه و سبک طراحی مانند مینیمالیسم ، مدرنیسم ، پست مدرنیسم و ​​کلاسیک مناسب کرده است. 1399/10/27 | 11:25
انتخاب بهترین طرح و رنگ بلکا

انتخاب بهترین طرح و رنگ بلکا

همواره انتخاب رنگ برای محیط اتاق ها و آشپزخانه مساله ی پیچیده ای بوده است ، بلکا با توجه به رنگ بندی های متنوعی که دارد این کار را آسان نموده است . 1399/03/18 | 03:51
مزایا و معایب بلکا

مزایا و معایب بلکا

محدوده رنگهایی که در انتخاب شماهستند نامحدود و با رنگهای اصلی و طبیعی بلکا کامل می شوند. بنابراین می توانید با تنوع رنگی و تنوع در ساختاری (صاف، بافت دار و تزئینی) که در اختیار دارید، طراحی بی نظیری را برای منزلتان خلق کنید. 1399/02/22 | 09:51
بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

بلکا به صرفه ، سریع ، متنوع

بلکا یا رومالین با استفاده از الیاف طبیعی ، سلولوزی توانسته است نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کند ، بلکا یا رومالین هیچ بویی نداشته و برای آماده سازی آن کافیست با مقداری آب مخلوط شود وبلکا را به صورت خمیر درآورد. 1398/10/17 | 03:04

ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود